loading...
lena
ندا صادقیان بازدید : 33 سه شنبه 27 دی 1401 نظرات (0)

نحوه خرید اینترنتی روشویی سرامیکی از تولیدی روشویی سرامیکی

روشویی سرامیکی، یکی از شیک ترین و لاکچری ترین مدل های روشویی برای سرویس بهداشتی یا حمام است. همه ما می دانیم که مهم ترین جزء یک سرویس بهداشتی یا حمام کامل، روشویی آن است. یک روشویی علاوه بر کارایی که برای فضای مورد استفاده دارد، زیبایی چشم گیری را در آن ایجاد می کند. مخصوصا اگر از یک روشویی سرامیکی در آن استفاده شود. یک روشویی سرامیکی، علاوه بر زیبایی که در طرح، شکل و رنگ خود دارد، مقاومت و طول عمر بالایی نیز در بین ویژگی های خود گنجانده است که باعث جذب مشتریان بیشتری شده است. امروز قصد داریم در این مقاله، شما را با انواع روشویی سرامیکی و نحوه خرید اینترنتی روشویی سرامیکی آشنا کنیم. در بیان نکات این مقاله سعی می شود تا با نتیجه گیری  نهایی، بتوانید بهترین تولیدی روشویی سرامیکی و در نتیجه آن بهترین قیمت خرید روشویی سرامیکی را پیدا کنید.

اما قبل از هر چیز بهتر است با روشویی سرامیکی آشنا شوید؛ پس در ادامه همراه ما باشید.

روشویی سرامیکی چیست؟ خرید روشویی سرامیکی از تولیدی روشویی سرامیکی به چه شکل است؟

روشویی سرامیکی، نوعی نسبتا جدید از دسته روشویی های سرویس بهداشتی می باشد. که علاوه بر کیفیت بالا و ماندگاری طولانی مدتی که دارد، زیبایی خاصی را نیز به همراه دارد. زیبایی ای که تنها در یک مدل خلاصه نمی شود؛ زیرا روشویی سرامیکی دارای مدل های مختلف با رنگ های متنوع و ابعاد مختلف می باشد، تا بتواند نیاز تمامی مشتریان علاقه مند به این روشویی جذاب را پاسخگو باشد.

اگر شما نیز به دنبال این هستید که سرویس بهداشتی خود را، به یک سرویس بهداشتی مدرن و لاکچری تبدیل کنید، پیشنهاد ما خرید روشویی سرامیکی آن هم از تویدی روشویی سرامیکی می باشد. اما این همه تعریف و تمجید از یک روشویی بی دلیل نیست. در ادامه قصد داریم تا مهم ترین ویژگی های یک روشویی سرامیکی را بیان و بررسی کنیم.

بررسی ویژگی ها و قیمت خرید روشویی سرامیکی

روشویی سرامیکی در بین علاقه مندان دکوراسیون داخلی بسیار محبوب است. این محبوبیت به دلیل ویژگی های خاص و مهم این روشویی است. از ویژگی های مهم یک روشویی سرامیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ماندگاری و طول عمر بالا

سرامیک از خاک رس و آب تشکیل شده است. این ترکیب را در دما و فشار بسیار بالا به متریال محبوب سرامیک تبدیل می کنند. شرایط تولید خاص سرامیک، طول عمر آن را بسیار افزایش داده است. به طوری که اگر شما یک روشویی سرامیکی تهیه کنید، سال های سال نیازی به تعویض روشویی خود ندارید.

مقاومت بالا در برابر رطوبت 

همانطور که در بالا اشاره کردیم، سرامیک در شرایط بسیار خاصی تولید می شود. همین امر باعث به وجود آمدن مقاومت بالا در برابر انواع شرایط برای روشویی سرامیکی شده است. یکی از این موارد ،مقاومت در برابر رطوبت است.

مقاومت در برابر گرما

مقاومت دیگری که یک روشویی سرامیکی به آن مجهز شده است، مقاومت در برابر گرماست. گفتیم که سرامیک در دمای بسیار بالا تولید می شود. پس دیگر نیازی نیست نگران آسیب دیدن روشویی سرامیکی خود در برابر گرمای بالا باشید؛ زیرا نه تنها قبلا آن را تجربه کرده است بلکه در آن متولد شده است.

مقاومت در برابر انواع اخلال و خط و خش 

سرامیک به هنگام تولید، در دمای بالا مهر و موم می شود. این عمل، روشویی سرامیکی شما را در برابر انواع خط و خش و یا نفوذ مواد شیمیایی به داخل ساختار خود ، مقاوم می سازد.

نحوه استفاده و نگه داری روشویی پرسلان یا همان روشویی دست ساز

خوشبختانه به دلیل مقاومت بالای روشویی سرامیکی در برابر انواع عوامل آسیب زننده، نکته خاصی برای شرایط استفاده از آن وجود ندارد. تنها موردی که باید رعایت شود، استفاده از مواد شوینده مناسب جهت افزایش طول عمر این روشویی جذاب است. 
زمانی قصد پاکسازی و تمیز کردن روشویی سرامیکی خود را داشتید، تنها کافیست از شوینده های ملایم استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از شوینده های ساینده، برس های ساینده یا سرکه باعث کاهش طول عمر و درخشندگی ظاهری روشویی سرامیکی شما می شود.

معایب روشویی سرامیکی 

روشویی سرامیکی دارای مزایا و ویژگی های بسیار زیادی است که ما تنها بخشی از موارد  مهم را بررسی کردیم. باید توجه داشت که این روشویی دارای معایبی هم هست. اما خوشبختانه معایب آن بسیار کم است. تنها ایراد یک روشویی سرامیکی وزن زیاد آن است. وزن زیاد جابجایی آن را سخت می کند و احتمال سقوط و شکستن آن را نیز افزایش می دهد.

اما با جا به جایی صحیح و نصب دقیق آن در محل استفاده، می توانید از رخ دادن هر گونه اتفاق ناگوار برای روشویی سرامیکی شیک خود، جلوگیری کنید. همچنین سعی کنید تا وسایل سنگین را روی سطح روشویی یا در نزدیکی آن قرار ندهید، تا احتمال برخورد و برداشتن ترک را تا حد امکان کاهش دهید.

انواع روشویی پرسلان 

بهترین نوع روشویی سرامیکی موجود در بازار، روشویی پرسلان می باشد. روشویی پرسلان دارای مقاومت و طول عمر بالاتری از روشویی سرامیکی معمولی می باشد. زیرا در مراکز تولیدی روشویی سرامیکی، هنگام تولید روشویی پرسلان، از خاک رس مقاوم تر و باکیفیت تری استفاده می شود.

هم چنین دمای تولید روشویی پرسلان از 1200 تا 1400 درجه فارنهایت بالاتر می رود. این دلایل باعث شده تا روشویی پرسلان مقاوم تر و دارای طول عمر بیشتری نسبت به بقیه انواع روشویی سرامیکی باشد. اگر قصد خرید روشویی سرامیکی را در برنامه خود دارید، پیشنهاد ما خرید روشویی پرسلان در کرج آن هم از تولیدی روشویی سرامیکی می باشد.

بررسی قیمت و نحوه خرید اینترنتی روشویی سرامیکی

اگر قصد خرید روشویی سرامیکی را به صورت اینترنتی دارید، پیشنهاد ما چک کردن سایت های معتبر فروش لوازم دکوراتیو و بهداشتی که حتما باید دارای نماد اعتماد باشند، می باشد. برخی از شرکت های تولیدی روشویی سرامیکی (روشویی سرامیکی دست ساز) دارای درگاه خرید اینترنتی نیز هستند که شما با مراجعه به این درگاه ها، می توانید در کم ترین زمان ممکن انواع مدل ها و قیمت خرید روشویی سرامیکی را با هم بررسی و انتخاب کنید. اما اگر تصمیم به خرید حضوری دارید، باید به شرکت های تولیدی روشویی سرامیکی یا مراکز خرید روشویی پرسلان در کرج مراجعه کنید. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 160